طراحی سایت خرید و فروش خودرو
زمانی هر کس که قصد خرید یا فروش خودرو داشت یا باید به بنگاه محل مراجعه می کرد یا در میان صفحات نیازمندیهای همشهری به دنبال خودروی متناسب با بودجه و علاقه خود می گشت. راه سومی وجود نداشت. امروز ضمن اینکه همچنان راه های قدیمی برای خرید و فروش خودرو باز است (گرچه به تدریج رونق خود را از دست می دهد) راه جدید و جذابی به روی خریداران خرید و فروش خودرو گشوده شده است: اینترنت.
نگارنده این مطالب تا امروز حداقل سه خودرو را در سایت های خرید اینترنتی فروخته و دو بار از طریق این سایت ها خودرو مدنظر را خریداری کرده است. حجم ترافیک بالای این سایت ها و آگهی هایی که بعضا ثانیه به ثانیه افزوده شده و به روز می شوند نشان می دهد راه اندازی سایت خرید و فروش خودرو به یک کسب و کار پر رونق تبدیل شده است. روش های درآمدزایی این سایت ها نیز عموما از طریق ویژه کردن آگهی هایی که آگهی دهندگان تمایل به فروش سریع تر خودرو دارند تامین شده و یا از طریق آگهی های تجاری مانند آگهی های شرکت های تولید قطعه و … تامین می شود.
اگر به طراحی سایت های خرید و فروش خودرو توجه کرده باشید این سایت ها عموما نقاط مشترکی دارند که یک طراحی سایت خرید و فروش خودرو باید داشته باشد:
– دسته بندی خودرو ها بر اساس:
o صفر یا کار کرده بودن خودرو
o سال ساخت خودرو
o کارخانه سازنده خودرو
o رنگ دار یا بی رنگ بودن خودرو
o مدل خودرو
o کیلومتر کارکرد خودرو
o داخلی یا خارجی بودن خودرو
o قیمت خودرو
o و …
مهمترین ابزار در طراحی سایت خرید و فروش خودرو، ابزار جستجوی این سایت هاست. همچنین در اکثر این سایت ها امکان فیلتر کردن خودرو بر اساس پارامترهای فوق نیز وجود دارد. امکان دیگری که معمولا در این نوع از سایت ها وجود دارد و دست بر قضا بسیار نیز پر طرفدار است بخشی به نام بررسی فنی خودروهای موجود در بازار است. بررسی تحولات قیمتی خودرو به عنوان دیگر بخش جانبی این سایت ها قابل بررسی است.
در صورتی که نیت طراحی سایت خرید و فروش خودرو را دارید حتما ما را از نیت خود با خبر کنید. طراحی سایت سایت اکسپرس برای طراحی سایت خرید و فروش خودرو ایده های نو و جذابی دارد. کافی است از طریق فرم سفارش طراحی سایت به کارشناسان ما خبر بدهید و یا با شماره تلفن های ما که آنها را در بخش تماس با ما سایت پیدا می کنید با ما تماس بگیرید.
نظر شما چیست؟